dorothy

Nagut sollte mal wieda einen blog entry schreiben.was schreibe ich da am besten:

Also naja bin jetzt die letzen wochen echt ned viel fortgegangen.weil ich voll unmotiviert war.naja und am freitag hab ich ma ja imma starmania angeschaut.das muss sein. *gg*.weiss auch ned wieso ich ma des anschaue.aba die staffel ineressiert mi voll.naja und nachdem ich imma am freitag starmania gschaut hab bin glei am samstag auch zuhause geblieben.

naja aussadem glaubi auch viel verpast werd i beim fortghen auch ned hamn.weil derzeit is ja echt nix los.imma das gleiche.eisenstadt und so.das mendez zipft mi ja schon voll an und diese luft im mendez ertrag i echt ned.

naja was tut sich sonst noch so bei mir.hab derzeit echt viel zum lernen.morgen werd ich danne echt gscheit lernen.de ganze woche durch und de übernächste woche dann auch noch und dann bin i gscheit vorbereitet.i man therotisch müsst ich eh ned lernen.es wird ja ned benotet.aba ich machs eben.

naja und am freitag war ich mit da carina am ball. hab ma des glei dacht das der sicha ned leiwand werden wird.de luft is dort echt voll gstanden.echt ned zum ertragen.naja ham sich de polonaise angschaut.dann warn ma a weile dortn und dann san ma in secret graden gangen.da wars echt voll gmütlich und leiwanda wie am ball.naja dann sind ma wieda am ball.

naja und de mitternachtseinlage war ja echt a witz.naja bitte singans live kids(robbie williams&nicole kidman)und irgendwelche trotteln bilden sich ned echt ein sie schrein zugabe.hab i ma des nochmal anhören können.obwohl sie eh voll falsch gesungen hamn.naja und am samstag spiele-machmittag mit da karo.

ham ma risiko gspielt.ja voll gemein gewesen.meine kontinente was i ghabt hab.des wars eh ned grad viel warn.hats ma wegenommen.ur fies.i man es is zwar reine glückssache und so aba trotzdem.voll fies gwesen.naja steffi&co sind dann auch gekommen.war echt voll lustig.so spiel nachmittage san scho witzig.sowas sollt ma öfters machen.dann weiss ma wenigstens was ma machen soll.wenn ma grad ned lernen muss oda so.

naja samstag dann in eisenstadt fortgeganen.mir taugts echt nimma in eisensatdt.tapetenwechsel warat a guate idee.aba naja was solls *gg*

Ab jetzt kanns echt nur mehr besser werdn.wenns jetzt dauernd voll scheisse war.ibin eben optimistisch und denk ma des eben.naja und a typ sollt halt auch noch kommen.dann is mei leben wieda supa.ned das des hast das es nur vo an typen abhängt das ma glücklich is.

ma kann auch ohne typen glücklichs ein und sichs ei gaude machen.ein bursch an deiner seiter aht scho was gutes

 

na sonst gibts nix interessantes zu erzählen.bei mir passiert derzeit ned viel.leider  

 

 

20.11.06 00:31
 


bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfŁgen
Gratis bloggen bei
myblog.de