dorothy
Weekend+Sonstiges

Also was gibt es bei mir neues zu berichten:

 

Naja freitag mit Karo,Steffi aufs FH Festl. Sabi und de anderen hamn ma auch getroffen. Katrin und Viki und de anderen magretha hab ich auch getroffen.

 mit da katrin und da viki wars eigentlich a recht leiwand. halt ned so wie früher. aba leiwand wars.

naja war ned so schlecht das fh festl. sag ma mal. am anfang hats ma gar ned taugt. dann is gangen. aba immerhin war ich um halb 8 zuhause oda so.

schriffl ham ma auch getroffen. hab mal wieda mit erm geredet. was glaubi da karo ned so passt hat oda so. weiss auch ned wieso i mit erm dauernd red.kA.

ur da zufall kennt da schriffl ned in pogy,icy,hitzi,hosy,und denn eien freund vom schriffl in pete kenn i auch vo summersplash bzw vo da desl.

aba find icy hat sich echt ned verändert. der schiebt no imma manchmal so meldungen wie i erm kenn und da hitzi a ned und in punkto einrauchen sans a no imma so wie i se kenn. wie des damals war wie i in magrethen fortgangen bin...

ur cool hab in blick gfunden wie da hitzi ins bad is wie er aufgstanden is *gg*.

 

aba find es war sau leiwand in da wohnung bei erna und naja am schluss war ich halt scho müde. hab halt a bissi gschlafen. also war recht amüsant

naja am samstag war i mit da steffi aufn cuba libre und warn soviel leute das ma erst nach eina viertel stunde oda so hin sind das uns wer dann reinlasst. nach warn ma dann drinnan.

na musik so lala. hauptsächlich dutz dutz. war aba zum ertragen. also shaken war ich schon. nagut poscha luki sei freundin hat mich eingeladen zu erna in de wohnung. find i echt sau leiwand vo ihr.

weil se hamn jetzt endlich de kuchl und jetzt kann i vorbeikommen de wohnung anschauen. i frag mi nur wie de bianca des nur mitn luki aushalten kann weil manchmal is der mensch scho mühsam. i versteh mi scho meistens mit erm. wenn er halt ned fett is und da is er echt müsam.

und da fritz der geht ma auch wohin. er war halt ur fett und wenn der fett is wird der so pervers. des is echt sau dumm. i man in magrethn hamn ma alle imma mit erm zum tun ghabt mir mädels. hast scho dei gaude mit erm a wenn er 37 is aba trotzdem wenn der fett is.

was isn des für a scheiss.was glaubtn der. des war echt nimma lustig. wie er gred hat er is geil, und sex is scho was geiles. des is jo noch das harmlosteste was ich da jetzt schreib. da san no andere sachen kommen. die ich aber jetzt ned erwähn.

normalerweise war ich ja gangen aba i hab ma dacht i red mit erm weil i erm scho lang nimma gsehen hab weil wir mädels imma fort warn und mit erm halt ur de gaude ghabt hamn.na was solls des hab i auch überstanden und anscheined bin i arrogant worn laut erm.. vl is ja so. kA.

 

naja und de steffi in peta(a osliper mit denn i mal was gahbt hab) sei schwesta hab i auch troffen und jedesmal wenn i sie sehe begrüßt mich so freundlich. aba erm hab i ned gsehen. 

um 4 warn ma dann zuhause.

na was gibts sonst noch zu berichten mitn papa hab ich mal wieda gestritten. eh typisch wie immer.er sucht halt immer an an denn er alles auslassen kann. aba des lass i ma echt nimma gfallen.

studienberechtigungsprüfung mache ich auch seit 2 wochen die kurse. is eh voll interessant. daweil gehts eh no was ma machen. na schau ma mal wie des später wird. naja und im schwechat bin i ja auch im computerkurs. der ane typ geht da elvira und mir a bissl auf de nerven. rennt uns halt voll nach. wahrscheinlich glaubt er wenn wir mit erm reden das ma auch was vo erm wollen. weil zerst rennt er mir nach und jetzt da elvira. aba so is er eh voll lustig. verorschen uns gegenseitig.

 

na bis bald. 

 

 

10.10.06 21:53
 


bisher 1 Kommentar(e)     TrackBack-URL


no name (11.10.06 10:49)
puhh.. langes comment. oida.. um halb acht warst zhaus am samstag.. ah net schlecht.. und am samstag gleich weiter. tja... was du alles angstellst..

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfŁgen
Gratis bloggen bei
myblog.de